düşler arasında ara

14 Ağustos 2013 Çarşamba

Ezgime...

seni çok sevdiğim için seninle sevgili olmak istemedim ben, çünkü sevgili olunca bir şeyler yaşayacaktık, paylaşılmışlıklar olacaktı aramızda ,ilişkimizde bir şeyleri tüketecektik, zamanla içimizde bir şeyler soğuyacak ve tutkumuz sönecekti. oysa seninle sevgili olmasaydık sen hep yıllardır aklımda olan o güzel, narin, temiz Ezgim olarak kalacaktın ve bu büyü hep devam edecekti, ne kadar başka hayatların içine girsekte, başka kimselerle ilişkiler yaşasakta sen bir şekilde hatırımda olacaktın, kimi zaman küçük zaman dilimleri içinde de olsa sana dair bir şeyler bana seni hatırlatacaktı ve seni sürekli sevmeye devam edecektim. belkide bu yüzden korkuyordum seninle yeniden bir ilişki yaşamaya. o büyünün o güzelliğin bir gün bitebilme ihtimali bile beni bitirmeye yetiyordu. bir gün çıkıp geldin ansızın. o hayallerimdeki saf temiz hisler, o koku yeniden canlandı bedenimde. bakışın dokunuşun hiç bu kadar gerçek olmamıştı. seni yaşattığım temiz hayalimdeki gibi hala tap taze ve hala tertemiz seviyorum Ezgim. Yani ben seni her şeyden çok seviyorum benim bir tanecik Nişanlım... İyi ki varsın...

Hiç yorum yok: